God morgon

Idag är jag ledig, men jag har några saker jag ska uträtta ändå, men ledig från jobbet är jag.
Känns bra att där är så mycket jobb ändå fast pluggandet, varje lördag kan jag sätta upp mig om jag vill, och egentligen vilken eftermiddag i veckan jag vill också (nästan)
Det är liksom så att där jobbar en tjej som har varit i en olycka som får ont av att jobba, så hon vill ge bort alla sina dagar till mig.
Kul att veta att där är jobb =)
Ikväll ska vi på ett födelsedagskalas.
Jag kom på att jag fyller år snart också, det var nästa vecka, jag trodde inte det var så snart, jag har inte alls brytt mig om min födelsedag detta året, jag vet inte alls när eller hur jag ska fira den.
Bara jag kommer igång i skolan så får jag tänka på födelsedagen sen, men troligtvis firar jag den med släkt nästa söndag.

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0