Gårdagen

Igår var en mycket spännande dag och jag jobbade ända till halv ett på natten. Började kl 16 på eftermiddagen.
Jag skulle parkera på Nicolaiskolan hade jag tänkt men körde förbi det på något vis och tillslut fick jag stå på knutpunkten som kostade 20kr i timmen. Det blev en dyr dag igår.

Nästan hela kvällen igår var jag på en restaurang som tillhör Gastro, Dahl Berg heter den.
Det var jag och hon som har hand om köket där som jobbade.
De stängde kl 22 så då städade vi och sen gick vi till Gastro för att hjälpa till med allt annat där.

Det är inte alls svårt nu i början, men får reda på precis hur allt ska göras, för de vill att allt ska vara perfekt, så vill de heller att man frågar en gång till än att göra som man själv tycker.

Förresten jag fyller år idag!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0