En lapp i brevlådan

Idag var där en lapp i brevlådan om Tolouse, en bortsprungen katt med lång päls vit och lite orange och lite svart.

Den katten har varit här hemma hos oss två gånger nu ungefär på en vecka.

Jag var inte helt säker på att det var den men jag ringde ändå telefonnummret.

Den skulle se mer vit ut än vad den gjorde på bilden, och det stämmer, och jag sa att den har blåa ögon, och det hade den, så kommer den igen så ska jag ropa "Tolouse!" så kanske den kommer fram till mig.

Så det är ungefär vad som har hänt ikväll.

Jag lagar potaissallad med rödlök och ruccola och citron och olivolja.
Till det ska vi ha rökt makrill.

Mums, jag fick ett sug efter fisk idag, händer några gånger i veckan, kanske kroppen som behöver det, vem vet.

Imorgon ska jag på sista omgången på min tand, blir 4000 som ska betalas om jag inte behöver dra ut den, men det hoppas jag verkligen inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0