Det blir ett inlägg till

Japp det blir det. Jag skrev ju aldrig om helgen.
Jag kan ju säga att jag (nästan) har blivit nykterist efter denna helgen, detta var något av det värsta jag varit med om.
Jag blev riktigt sjuk kan man nästan kalla det för, jag orkade inte vara uppe, jag deckade kan man väl säga.
Och det mest pinsamma av allt är att jag inte känner personen som hade festen jättebra, visst känner jag honom men är inte en av mina närmaste vänner och då är det mycket värre tycker jag.

Men en sak kan jag ju säga också, detta händer nästan aldrig mig, så jag har faktiskt varit ganska duktig innan.
Och det ska det bli i framtiden också,

Japp funderar faktiskt på att bli nykterist.

Ha en trevlig dag iallafall! Skriver mer imorgon efter skolans första dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0