Dagen

Idag blir det jobb, har gjort mig klar för det med frukost och nu tar jag mig en kopp kaffe.

Ska visa mitt schema för dem på jobbet, iallafall lördagen som kommer kan jag sätta upp mig på att jobba.

Jag får inte komma ur gängerna nu... jag har sagt att jag ska jobba de lördagar jag kan för att få ihop lite mer pengar än lånet.
Men sen kan jag tänka mig att jag inte följer det helt sen heller, för någon vecka vill jag säkert ha både lördagen och söndagen ledig.

Annars i veckan har jag rättså mycket som jag har bokat in (inte alls likt mig men jag är ju lite stressad)

Jag ska färga håretm imorgon hos frissan, och sen på kvällen är jag bjuden på ett sminkparty.
Sen ska vi på två födelsekalas denna veckan.

Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0