Att göra lista

Det är fortf. mycket att göra i hemmet, och det blev inte mindre när man igår såg allt vi hade liggandes i en garderob.
Elektrikern var här igår och allt skulle ut från en garderob för att dra kablar och då kom jag på oj vad mycket jackor och skor jag har som inte används längre... och oj vad mycket annat vi har att göra
Så nu kommer en att göra lista

-Göra färdigt eldragningar och allt sånt som har med köket att göra.
-Göra trädgården tipp topp från ogräs, både grus och rabatter
-Sätta sten runt huset och sätta rosor, har börjat med detta på baksidan
-Sälja ut jackor och skor på tradera
-Det som inte säljs där skänka till loppis
-Grytor och annat finns i källaren, funkar inte på vår spis, så det ska en loppis få
-Hugga ved och lägga in i källaren

Veden är ett måste innan det blir kallt

Det finns mer, kommer inte på riktigt allt nu, men så fort jag har gjort något klart så ska jag stryka på denna listan.

Ja, ni ser det finns mycket. Detta har jag fått upp ögonen för nu. Egentligen tror jag det är skolan som stressar mig, men skolan kan jag ju inte ta tag i än så då blir det huset jag blir stressad av istället.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0