Äckligt

mätt är jag nu, åt en pizza precis och det skulle jag verkligen inte ha gjort. Iochförsig var det en vegetarisk med fullkornsbotten, bara för att det skulle bli lite bättre, men nu känner jag mig stor som ett hus...

Det får jag aldrig göra om.

Åh förresten ska jag kolla på friskis & svettis hemsida nu ju, ska börja där igen =)
Ska komma i form, jag tänkte att när man pluggar så kanske man får tid över till träning, mer än när man jobbar kanske?

I vilket fall som helst så hade det varit jättekul att börja där.

Nu ser jag att det forfarande är utegympa, är inte sugen på det, jag vill vara inne i en riktig sal blir bättre där, bättre grepp på skorna t.ex.

Jag kanske ska berätta lite om igår också.
Vi var på countryfestivalen, det var helt ok där, men lite fjantigt samtidigt. Många "countrynördar" som åkte dit, men har man det som intresse så visst, men jag tänker inte "klä ut mig" bara för att jag går på den festivalen.

Ha en nice kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0