Utan internet?

Ibland känns det som att livet skulle varit helt annorlunda om man inte hade internet, det skulle varit mycket bättre.
Man hade gjort mer normala saker, än att förlora flera timmar om dagen på att egentligen inte göra någonting.
Vi får se hur det blir med den saken, hade behövt vara utan det ett tag.

Idag ska jag gå på ljusparty, ska vara där 18.30!

På jobbet har jag en person i kallis som ska lära upp sig.
Varför ska vissa som jobbar inom kök/mat vara så fruktansvärt kaxiga/spydiga?
Kock är ju ett "matcho yrke" där man ska vara så spydig som möjligt verkar det som.
Jag tycker alla personer som håller på så kan lägga ner.

Hoppas verkligen inte människorna som jag ska gå med på skolan är sånna....
Jag var med om det på gymnasiet, har varit med om det på arbetsplater, ni gör liksom inget "viktigt" arbete om ni tror det, ni lagar bara lite mat.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0