Trött efter mycket slit

Idag sedan kl 10 ungefär har jag och Mathias lastat på skit som har blivit från köket (skåp, lådor,gips,bänkskiva... m.m.) på ett släp, kört till tippen med det, kört hem igen lastat nytt...
Några gånger fram och tillbaka och nu är jag äntligen inne.
Nu har jag satt in en fiskgratäng som vi ska äta, och sen ska jag ha "datan" ikväll.
Det har varit mycket tissel tassel på jobbet på sistone, alla har varit nästan övertrevliga... Är det för att jag ska sluta? Jag ska få information ikväll om hur snacket går utav han som kör brödet... hihi spännande.
Jag var på mitt nya jobb idag och fikade med Mathias.
Jag blev lite rädd över en sak, där händer inte speciellt mycket, någon kund då och då bara, kommer jag tycka att det är kul?
Kommer jag trivas med att ha lite att göra?
Jag fick en liten sån tanke idag, innan har allt kännts positivt, nu kändes det inte lika bra.
Hoppas jag kommer trivas

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer gå bra och det kommer vara betydligt mer folk i sommar!

2008-04-10 @ 18:01:32
URL: http://www.minfinasida.blogg.se
Postat av: Tessan

Under sommaren är det nog nästan lika mycket folk som på Knutan.

Men du ska väl plugga fortfarande?

Kram Tessan

2008-04-10 @ 22:55:53
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0