Trodde killen skulle komma hem

Har tänkt det hela dagen, men sen kom jag på... Han kommer ju inte hem förrän imorgon!
Vad ska jag då göra hela kvällen? Jag jobbar till halv 8 ikväll, sen kanske jag bara stannar hemma då... får se.
Jag fick ett mms nyss från Mathias, det var där de testkörde Volvobilar, de körde på två hjul.
De har en sån dag idag, åker och kollar på olika saker.
Och ikväll ska det vara prisutdelning, undra hur det har gått. Ett år fick vinnarna en resa till Brasilien...
Snart kanske jag står och vinkar av Mathias påväg på en långresa, det hade varit kul för honom, och han kan handla hem massa perfymer till mig isåfall. hihi

Nu ska jag åka
Ha en 3vlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0