Snart ledig!

Nu är det enda jag har kvar en liten skiten kväll på två timmar att jobba, så snart är mitt jobbmaraton slut =)
Så vad har jag gjort idag då?
Först jobbat, sen fikade jag med en kompis och en stammis på jobbet,
sen har jag bara tagit det lugnt här hemma, snart ska jag köra till jobbet, och efter det ska jag handla nån gratäng eller liknande som jag ska göra till middag ikväll.
Det börjar bli varmt och skönt ute, vi kan ha dörren till uterummet öppen och det är som en bastu att gå ut där, så på så vis blir huset varmt (shit vad smart)
Snart slutar jag på mitt jobb..... Jag kommer sakna det jobbet... alla roliga stunder man har haft.
Nu tycker ni säkert jag är helt knäpp, men det är faktiskt lite sorgligt.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0