Snart fika

Snart ska jag och M fika och gå på bio.
Men jag är trött, jag sov inte speciellt mycket inatt.
Mathias var ju inte hemma, och jag låg och funderade på jobb o.s.v.
Men jag börjar på mitt nya jobb den 29:e Maj, jippi.
Och innan det ska jag lära mig göra bakeler och tårtor, och sen ska jag även lära mig baka en del och då får jag gå bredvid några nätter.
I sommar kommer jag jobba mest dagar, men en del nätter blir det också, men antagligen en hel vecka i sträck då som man jobbar 23.00 till 06.00
Fan vad kul det är att jag har fått detta, att han gillade mig direkt och vill ha in mig.
Vi skämtar också,redan liksom... Jag har träffat honom tre gånger bara, då vet man att allt kommer bli på en bra nivå.

Livet leker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0