Sköna maj välkommen!

Hej bloggen, jag är glad, för det gick bra på intrervjun idag.
Troligen kommer jag att komma in, det praktiska som vi skulle göra idag var en omelett, och det gjorde jag ju här hemma igår till mig vid middag.
Där va två andra innan mig som gjorde omeletter, de såg lite halvbrända ut, och inte ihopvikta fint.
Men min omelett blev fint gyllenbrun och låg som en fin halvmåne på tallriken
Så det gick bra, och de i köket sa, hoppas vi ses snart igen, och det va jättekul att de sa det.
Men det kommer svårare saker sen vill jag lova.

Där va ett teoriprov också, franska ord satte jag allihopa, de satt kvar i bakhuvudet sen gymnasiet.

Men frågor om vin är jag inte speciellt bra på, jag måste lära mig att bli intresserad av det, för det är jag inte nu.

Om jag kommer in, ge järnet annars tacka inte ja.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så kul att det gick för dig! Nu längtar jag till lördag morgon när vi rullat mot Åland tillsammans!!!

Kram svägerskan

2008-04-29 @ 22:38:31
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0