Rörigt

Just nu är allt rörigt tycker jag...
Imorgon ska jag kanske gå vid sidan om på det nya jobbet, men det vet jag inte än för det har blivit missförstånd mellan den ena å den andra att hon inte ska jobba o.s.v. så jag vet ingenting...
De ringde från skolan igår, och sa att jag skulle komma på intervju... skoj!
De vill ha med mig...
Så just nu är det: sluta på det nuvarande jobbet, intervju till skolan med någon slags praktisk del också som man blir lite nervös för men jag frågade om man ska ha med sig kockkläder och skor och så men det skulle man inte, så det kan bara vara nåt litet,
 och kanske vara på det nya jobbet imorgon.

Och idag har den efterlängtade lönen kommit, jag har längtat efter den i ca två veckor.
I eftermiddag ska jag och mamma handla mat, där är inte så mycket utav det just nu varken i kylen eller i frysen.

Jag har pratat med M om att dricka piggelindrinkar och grilla imorgon kväll.
Det hade varit skönt att göra något sånt och koppla av lite men vädret ser inte så lovande ut nu, inte lika fint som det varit innan.

Ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0