Nya händelser...

Igår när jag skulle göra "datan" så träffade jag den ena chefen som sa: kom här.. (jag skulle komma med så skulle han visa något hemligt)
Han hade ett schema med sig som visade att jag bara jobbar två och en halv vecka till hos dem, och sen har jag en månads (!) betald semester innan jag börjar på det nya.
Jaja man kan bara tacka och ta emot.
Jag har semesterdagar att ta ut, och istället för att jag ska ta ut det i pengar så tycker de att jag ska vara ledig. Samtidigt som där e folk som vill ha mer timmar så blir det bäst på det viset.
Semestern kommer sen börja med att vi ska åka till Åland över en helg.
Vi och sex andra.
Då ska vi först åka buss i tio timmar till Stockholm.
Sen går vi på färjan som vi åker med över natten och som stannar till i Åland.
Sen nästa förmiddag åker den tillbaka till Stockholm och där tar vi sendan bussen hem igen.

Ha en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Längtar tills vi åker till Åland! Skönt att komma iväg! (Igen) det blir många weekends för vår del, vilket e jättekul!
Vad ska ni göra i helgen? Kramar

2008-04-16 @ 21:41:54
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0