Ny vecka

I lördes blev det att vi var här hemma och grillade och drack piggelin och hulken drinkar.
Alla tre tjejer va på g i början men sen blev det mest att vi satt i soffan och pratade och kollade på tv.

Jag har varit lite uppstressad den senaste tiden som jag har skrivit här också, så när vi satte oss i soffan kände jag att så här avkopplad har jag inte varit på hela veckan, så man kunde nästan somnat där...

Och nu denna veckan är det nya spännande händelser på gång.
T.ex. imorgon ska jag på intervjun, jag är lite nervös, men jag ska göra en grej här på bloggen har jag bestämt.
Jag måste ju läsa på lite så jag lägger ut de saker som jag tror att jag kan få förhör på imorgon, som ett sätt att plugga.

hörs senare idag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0