Idag kommer killen hem

Jag kollade med en på jobbet om hon kunde jobba för mig idag, för när Mathias kommer hem så ska han åka och handla kostym till imorgon vi ska på bröllop då.
Jag hade behövt ett par skor till det också... Men hon kunde inte så jag får åka och jobba.
Jag har klänningen klar, jag har en "kofta" att ha över, jag har ett par skor jag skulle kunna ha men de är rättså stora, det är inte mina.
Så ett par skor som passar och e snygga hade varit jättebra. Men där finns en affär vid sidan om mitt jobb som har ett par som kostade 400:- Men det var sånna jättesmala klackar, jag har aldrig haft sånna innan, vet inte om jag kan gå med det...
Det är jobbigt det här.
Nu kommer nog schemat ändras också, där har varit en tjej i kallskänken nu som det inte gått så bra för, så antagligen min sista tid där så får jag vara kallskänka.
Men nu känns det som att är det bara denna korta tiden, så är det rättså roligt.
För jag har ju saker att se fram emot...!

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0