Det är jobbigt att vara mig

Nu är det jobbigt att vara mig, jag vill inte att det ska bli imorgon imorgon, men jag vill inte heller skjuta upp det, jag vill göra det samtidigt.
När jag går därifrån imorgon så kommer jag vara så lättad, det lovar jag.
Här har varit så varmt inne idag nästan som sommarvärme, jag känner mig svettig och äcklig.
Jag har varit ledig idag, men det har ändå inte varit någon rolig dag precis, jag har bara gått och tänkt på imorgon.
Varför utsätter man sig själv för sånthär?
Jo för att man vill komma vidare i livet och inte vara kvar på samma jobb i all evighet.
Nu ska jag väl bläddra lite i min stora kokbok, jag måste ändå plugga lite...

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Malin

det kommer gå jätte bra imorgon. bara ta det lugnt och var dig själv. du kan det här. lycka till!

2008-04-28 @ 20:17:32
URL: http://www.minfinasida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0