Blev bara telefonen idag

Det blev ingen träff utan bara per telefon idag, jag har fått ett datum för att provjobba och den dagen ska jag lära mig göra tårtorna och lite annat också.
Detta är så himla kul och ovant. Det är ovant att komma in på ett nytt ställe... Men jag kommer jobba tillsammans med en tjej som jag känner sen innan så det har jag tur med.

Jag har fått fler läsare på min blogg, ungefär dubbelt så många som innan...

Jag hade en innan och nu har jag två.... hihi nä jag skojjade, några fler är det

pussar å kramar i massor

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så kul för dig med nya jobbet! Skönt att komma vidare.
Vill inte avslöja mitt nya projekt ännu. Jag startar imorgon ca 15.30.. sen kan jag nog inte låta bli att hålla tyst!

Jag vet att vissa håller på att spricka av nyfikenhet, o jag spricker snart om jag inte berättar!! Ihh Detta är en sån kick!!!! Puss o kram från lilla svägerskan!

2008-04-09 @ 22:23:10
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se
Postat av: Tessan

Så kul för dig med nya jobbet! Skönt att komma vidare.
Vill inte avslöja mitt nya projekt ännu. Jag startar imorgon ca 15.30.. sen kan jag nog inte låta bli att hålla tyst!

Jag vet att vissa håller på att spricka av nyfikenhet, o jag spricker snart om jag inte berättar!! Ihh Detta är en sån kick!!!! Puss o kram från lilla svägerskan!

2008-04-09 @ 22:23:48
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0