Trött nu

Igår var jag och tränade på friskis och svettis tillsammans med min svägerska, vi har köpt kort där nu för 3 månader framöver.

Fy vilket pass det var. Alla gamla tanter (40-50- års åldern) tog i som att det gällde liv eller död.
Jag hängde med rättså bra, det var bara på just cykling när man ligger på marken som blev lite jobbigt, och armhävningar.
Det var ett pass på 75 minuter så innan det hade börjat tänkte jag "hur ska vi orka med detta?" Men det gick bra.

Träffade en kompis från jobbet, som är instruktör på gymmet där.

Idag har jag varit och jobbat. Har haft träningsvärk, fast det har varit ok, jag har kännt mig fit! Och det är härligt när man gör det.

Det värsta bara idag har varit att jag får ont i benen ibland, speciellt när jag inte har jobbat på några dagar, och då tappar man tålamodet, då vill man bara sätta sig ner och ta en kopp kaffe och en frasig croissant eller något.

Vår "boss" eller halvboss man kanske ska säga är påväg till Bankok nu. Hoppas hon får det mysigt. Det tror jag, hon har inga problem med att koppla av när hon åker på semester.
Vi kommer tänka på dig, men tänk inte på oss bara, vi klarar oss =)

Det är möjligt att jag och Mathias kommer åka på en julshopping i europa frammåt vintern.
Vi är så sugna på det, vi kollar i en katalog nu som är bussresor till Tyskland eller Holland eller Polen, däromkring. Sånna 2-3-4- dagars turer.
Det ser ju så mysigt ut, och det roligaste är att man köper alla julklappar där, så får alla i familjen lite mer annorlunda julklappar detta året.

Fast innan jag åker på något sånt så ska jag ha ny jacka och nya skor för att använda i vinter, jag tänker inte åka på något med gamla tråkiga kläder nej nej där går gränsen.

Jag provade ett par jättesnygga kängor eller boots eller va det nu var på Brännborns kläder. Ska nog köpa dem.

Ha en 3-vlig dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0