Mitt lilla liv =)

Hej bloggen, det var längesen nu tycker jag så nu är det dags att skriva igen.

Idag är det en "elda i kaminen och städa och fixa i hemmet dag"
En riktig sån dag är det
Fast såklart ska jag till jobbet en runda sen =(
Det håller på att ta knäcken på mig nu, just att man gör samma saker varje dag, det är så tråkigt.
Man kan inte kalla mitt jobb för varierat? eller, nä det kan man inte.

Om jag inte hade jobbat så mycket så hade man hunnit varva ner och känna lite att det är kul det man gör på mitt jobb, men nu känns det bara som att man är där alltid och man gör samma saker och man pratar med samma kunder.

Så därför ska jag skriva en planeringslista vad jag ser fram emot just nu:




När vi har sålt bilen, åka på vintersemester, julmarknad wippiiii jag längtar eftersom jag behöver semester, jag behöver vila från jobbet

Söka KY utbildningen Gastronomi på Akademi Båstad om vi kan klara ekonomin ändå eller

Hitta ett annat jobb

Renovera köket, och resten av huset så vi kan värdera om det

Bli vältränad och få kondis på topp



Jag tränar nu, för fullt två eller tre gånger i veckan. Det är kul. Jag har fått mer energi än innan och brösten har blivit snyggare hihi, och jag har fått bättre kondis


Puss å hej för mej









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0