Matte

Mathias har fått ett nytt namn på jobbet, Matte.

Hur mår Matte idag??? Frågar han som kör brödet.

Men egentligen vill han bara ha vår Volvo... Som han aldrig kommer få, idag lurade jag i honom att det är min bil nu och att jag har fått den av Matte. haha, gud vad kul!

Ja, vad händer annars idag då?
Jag har jobbat, har kommit hem, busat med Matte, kollat en sväng på Idol, senare ska jag till jobbet igen för vi ska ha genomgång på en ny kassaapparat.

Herregud vilket ord! Kassaapparat, stavas det verkligen så?

Ja, som ni märker så är jag trött, jag började kl 4 imorse...

På torsdag ska jag inhandla mina snygga skor på brännborns kläder...

Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Malin

är du Husse då eller? *fniss* jasså vi ska inom Brännborns kläder på torsdag med? ska bli najs med utflykt.

2007-10-23 @ 11:49:52
URL: http://www.minfinasida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0