@ home

Idag är det en "mysa och elda i kaminen och städa dag" men slocknar den en gång till nu så vete fan!
Jävla skitkamin e det.

Här ser ut som f-n hemma nu, ingen ordning på något, dator-rummet är fullt av tv-spel, ljus, en strykbräda, stryktvätt, korgar, sladdar.
Hur snyggt e det?

Jag vaknade i morse kl 7. Jag var jättepigg, det här med att vi har dragit tillbaka klockan har inte min kropp och själ hängt med på alls eftersom det hela tiden känns som att klockan är en timme mer.

Men iallafall vaknade jag kl 7.
Jag gick upp en runda i huset, och jag tänkte att nu ska jag gå upp.

Det kändes som att hade jag varit en gammal tant så hade jag satt igång radion i köket, på något mysigt morgonprogram, satt igång kaffe, tagit fram frukost, tänt kaminen, tagit in morgontidningen, lyssnat på något sånt program där man ringer in.

Fast då skulle klockan egentligen varit ännu tidigare kanske kl 5 eller 6 hade varit helt perfekt.

Nu hör jag att kaminen har tagit sig!

Jag älskar min kamin!


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, åsikten om kaminen varierar=) mysigt med hemma dag dock, jag har spenderat halva dan i skolan och jag e trött nu men nu e det mindre än en timme till skrivningen. vi höres

2007-10-30 @ 16:07:23
URL: http://www.minfinasida.blogg.se
Postat av: Tessan

Har du skaffat radio till köket? Visst är det mysigt! Snart blir det en kvällspromenad i ÖK!

2007-11-05 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0