Har varit på utflykt

Jag och Mathias har varit på Ikea idag, några timmar.
Vi planerade kök, så nu vet vi hur det ska se ut, vilket vi ska ha, det ska bli högblankt vitt och sedan bryta av med luckor i rött också.
Bänkskivan har vi inte bestämt riktigt än, inte golvet och inte vad vi ska ha för kakel eller tapet.

Men det blir varmluftsugn och micro i arbetshöjd. Det var ett av mina krav!
Det blir så mycket mysigare när det sitter lite högre upp.
Sen fanns det som man kunde välja till, en espressomaskin inbyggd i köksinredningen =) =)
Det hade jag gillat, men en sån blir det inte.


 SMAKRIK BEM 500 S Inbyggd espressomaskin



Jag handlade rättså mycket idag också.

En tavla
en pedalhink
en korg till köket att ha återvinningsgrejer i

Nu ska jag gå till tv:n jag känner mig trött
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0