En kopp kaffe

Det tar jag nu, såhär snabbt innan jag drar till jobbet. Hoppas det var så att jag e ledig imorgon. hoppas hoppas.

Isåfall har jag haft mycket ledigt denna veckan, mer än normalt!

Men sen kommer helgen, vilket blir jobb fre lör sön.

Hoppas de andra tjejerna får kul på lördag när de ska ut på tjejparty, det var ingen som ville/kunde jobba för mig på söndag så tyvärr kan jag inte följa med... Hade gärna gjort det annars, många tjejer och mycket roliga människor som man lär känna.

Men nästa fredag, ska jag på underklädesparty, och senare på kvällen dra ut i Ängelholm.
Och då är jag lyckligt lottad för jag är ledig den helgen.

Och jag vet också att vi kommer sjunga singstar på kvällen, och det e ju toppenkul.

Det var mysigt att åka tåg dit man ska, som vi gjorde förra helgen. Det skulle jag vilja göra om.
Man kan ju åka till Göteborg också någon dag, och ta ett sent tåg hem.

Nu måste jag dra!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå där! Allt bra med dig? :)

Åh förresten, du har inte lust att klicka på mina reklamgrejer till vänster på min blogg? Vore verkligen jättesnällt.. (a)

2007-10-31 @ 12:53:53
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Malin

om du vill kan vi ta tåget till Halmstad men det blir genast lite jobbigare....eller kan vi ta tåget till HBG på fredag .och shoppa...

2007-10-31 @ 15:03:34
URL: http://www.minfinasida.blogg.se
Postat av: Tessan

På fredag ska jag åka tåg, ska bli jättemysigt.. till Gbg, en av Sveriges mysigaste städer!
Kramar

2007-11-05 @ 19:21:44
URL: http://www.skimmrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0