Du vet den kvällen vi var på krogrunda

Ja, igår var vi på krogrunda i Helsingborg.

Fyra var vi till antalet, och nån stund var vi även 5 pers.

Vi åt på Bishop`s arms, vilket Mathias har tjatat om hur länge som helst. Och nu fick han sin vilja igenom, så det blev kolgrillad hamburgare där och öl och wiskey till.

Jag drack Guiness öl, en kraftig matig sak som var en måltid i sig.

Vi blev väldigt mätta av hamburgarna och pommesen... För mätta.

Nästa gång ska jag prova någon annan mat där var en hel del som lät gott, och jag kanske testar nån annan öl också.

Det var en rolig kväll, och vi kommer åka dit fler gånger, Vårt nya häng!

Nu lagar jag en riktigt stadig måltid

Det är hemgjorda köttbullar, i gräddsås med potatismos till

Ååh vad gott det ska bli.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Malin

jag vet den gången vi var på bishops, lätt att vi ska dit igen=)

2007-10-28 @ 19:41:00
URL: http://www.minfinasida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0