Dagen Idag

Hej hej, idag vaknade jag ur en pang boom dröm, det var ett bombdåd, ett stort hus med många rum skulle sprängas, jag och Mathias visste om det men alla andra ca 100 pers visste inget... Men jag vet inte slutet eftersom Mathias vaknade med ett ryck och väckte också mig, han hittade inte sin mobil.

Hmmm kanske är jag med i Heroes??? Jag är en av Herosarna? hahaha
Jag har fått ett uppdrag?

Nä åter till verkligheten

Nu är jag ledig tre dagar i rad

Idag ska jag och mamma handla med mormor. Se om man får höra några roliga berättelser från henne idag.

Jag har 200kr presentkort på Lindex, ska kanske använda det idag?
Där är smink också, man kanske ska köpa något nytt smink och hotta upp sig till helgen med?
Eller är där någon rolig top som kostar 199.

Jag får se, jag kommer säkert ha gott om tid att strosa omkring, om de andra ska handla massor.
Jag var så pigg idag efter jag hade vaknat med ett ryck så då bestämde jag mig för att gå upp, jag ska fixa och dona i hemmet innan mamma kommer hem, jag ska köpa tråd till tavlan idag

Det är en stor tavla som vi ska ha ensam på en vägg.
Mathias var lite tveksam till att jag ville ha den, men när vi kom hem och såg hur det såg ut så var det som handen i hansken till vårt nya 60-tals rum

Puss å kram och ha en mysig dag+ helg...
Kanske skriver någon gång i helgen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0