Jag är en redhead

Jag blonderade håret igår, men det skiftar i orange... kanske inte så snyggt... eller häftigt jag vet inte.
Det får väl va så nu e ju rättså snyggt ändå, det syns inte sååå tydligt ändå.

Imorgon är det hasses lada! Hoppas jag mår bra då.
Jag har inte mått så bra nu på sistone, idag och igår har jag haft ont i ryggen och hela baksidan av benen, har helst inte velat böja mig ner.
Och när jag går känner jag att det gör ont längs hela ryggraden.
Jag brukar aldrig ha ont i ryggen.

Nu äter jag godis, köpte med det hem efter jobbet idag.

På söndag är det julskyltning i Laholm. Dit ska jag om jag pallar gå länge.
Och nästa helg är det julskyltning i Båstad dit ska jag!

Kommer bli mysigt att gå med älsklingen, dricka glögg och dela på ett pepparkakshjärta <3

Nu blir det soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0