Ikväll tänker jag...

Fråga en av mina chefer om det är möjlgt att vara "tjänstledig" ett år för att plugga gastronomi.
Jag vat att man har rätt till det å allt, men mina chefer är speciella så man måste fråga först på ett bra sätt hade jag tänkt...

Igår pratade vi om allt möjligt som t.ex.att jag inte ska ragga på den nye bagaren som ska börja, och att min kompis har blivit lesbisk. haha
Så varför inte nu kunna fråga detta idag?

Vi har två personer som jobbar extra, som bara jobbar, inte pluggar, jag menar vilken chans för dem att få ett heltidsjobb under ett år!

Det borde inte vara så svårt, och när jag inte hade nåt fast jobb så var ju det de enda man ville ha och om man fick några dagar av någon annan så blev man jätteglad.

Men jag vet inte om det kanske har förändrats, det är många extra vi har som helst inte vill jobba alls, då kanske de får pengar av sina föräldrar eller nåt, jag vet faktiskt inte, även detta är något som jag och den ena chefen har pratat om.

Snart ska jag äta frukost, jag har kokat ägg, som jag ska ha på knäckebröd, och yoghurt, med kellogs K.

Nu ska jag göra en "att se fram emot lista"

På Fredag:Underklädesparty och sedan utgång i Ängelholm med bara tjejer

Ska kanske också sova över hos hon som har det, och innan ska jag hjälpa henne att göra mackor, och vi ska dricka lite cider innan de andra kommer

På Söndag: Gåsamiddag med släkten och fars dag

Gåsamiddagen börjar bli lite tråkig nu, men jag ska iallafall va med

23/11 Hasses lada julbord och julshow med Mathias jobb

Detta kommer bli livat

23/12 fira julafton hos mamma o pappa

24/12 fira julafton med Mathias familj

25/12 Pepes bodega!

31/12 Nyårsafton på X-bowl

Det känns som jag har en del att se fram emot! Mycket roliga saker.

Allt för idag!


Kommentarer
Postat av: Malin

åh va bra att du ska prata med dem om det! you go girl!!

2007-11-07 @ 17:01:48
URL: http://www.minfinasida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0