Helgen inte slut än

Det har varit en händelserik helg tycker jag.
Och idag återstår gåsamiddagen. Jag ser inte alls fram emot det, eftersom det har varit samma i kanske 20 år snart. Samma middag, samma ställe, samma tipsrunda, bara med nya frågor... åååh.

Jag o Mathias kom på idag att man kanske kunde haft  kräftskiva något år istället för att liva till det hela.

Idag är det fars dag också, jag har köpt en korg full med olika chokladaskar som pappa ska ha och smaska på när han ligger och kollar på tv.

Jag tänkte berätta lite om fredagen.
Det var kul, det blev singstar hela kvällen, och när klockan var två på natten, så åkte vi till en konsigt fest...
Mitt ute i ingenstans tyckte jag, men de andra tyckte inte det va det, men huset låg mitt ute på en stor åker...
Det låg folk och sov överallt, på golvet och i soffan.

Och ägaren till huset hade också gått och lagt sig, och det va inte många som visste vem ägaren var heller.
Det visste inte jag heller, men hörde att han skulle vara aggressiv, scary! tur att han inte visade sig.

Sen åkte vi hem igen, då var klockan ungefär 4.
Då blev det mackaroner och ketchup. Jag satte eld i brasan eftersom jag skulle övernatta på soffan.
Kl 8 vaknade jag pigg!
Mathias skulle klippa sig på Maxi senare på dagen så jag körde direkt dit.
Han blev jättesöt, han köpte en ny tröja också, som han var söt i, en grårandig v-ringad.

Ha en bra Söndag. Snart e det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0