Eventuellt trädgården

Eventuellt trädgården blir det idag.
Jag har bara datan ikväll annars ledig, och det gör inte så mycket med datan för jag ska träna på samma gång.
Det gjorde jag igår, jag var duktig igår. Jag tränade som jag hade sagt.
Ska kolla vilka pass där är ikväll vid den tiden... hmmmm
Där var bara ett pass kl 19.00 då får jag först gå till affären och ta beställningarna och sen efter gympan gå till datan... det blir säkert skitbra.

Jag träffade min arbetskamrat igår, efter gympan, hon hade tränat något annat. De senast gångerna jag träffat henne har hon haft bylsig tröja eller vinterjacka. hmmm undra sa en flundra
När ska hon berätta det för mig? och håller hon det hemligt för alla hon känner också?
Jag menar, hon är säkert i 5:e månaden. Det går inte att hålla det hemligt hur länge som helst.

Och nästa gång jag träffar henne på jobbet kommer jag säga  något, om hon har en tight tröja på sig då, så det är helt uppenbart.

Jag bara tänker lite på jobbet då. Det kommer bli en kris för dem, om de inte har bra ny personal då.
Alltså rörig personal, och folk som säger upp sig hela tiden.

Det har varit sånna kriser innan, bara kanske tre eller fyra år som det har funkat. (alltså under den tiden jag har varit där kanske???)

Ska äta nu, och sen blir det trädgården med P3 i lurarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0