En ny look

Idag var jag hos frissan.
Jag tänkte att detta skulle bli en ledig dag, gå upp tidigt och ha planer för hela dagen.

Jag och min mamma åkte till Laholm så gick jag till frissan där.
Det kostade bara 250kr för en klippning! Det var billigt tyckte jag.

Hade först också tänkt färga men alla färger kom fram fint när jag klippte mig så det behövdes inte.

Hon frågade om jag hade blonderat mig samtidigt som jag klippte mig sist (alltså för ungefär ett år sedan)

Så sa jag: nä det är en kompis till mig som har gjort det.

Hon blev helt ställd att vi hade gjort det så fint o.s.v.

Och trodde verkligen inte att det var gjort hemma, vi hade fått fram så fina rena färger!

haha, det var kul, jag anlitar dig nästa gång också hihi.

Jag och frisören pratade om allt möjligt, sen ringer min mobil.

Det var cheferna som ringde: Kan du jobba där e en som har blivit sjuk

åååh, min lediga dag.

Men man var ju "tvungen" att ställa upp.

Men men ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Malin

suger åt mig av berömmet!!! hihi

2007-11-02 @ 05:36:17
URL: http://www.minfinasida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0