ånej inte ledig längre

Imorgon ska jag jobba, buäääää jag vill inte det.
Jag vill vara ledig, och strosa omkring här hemma, det finns alltid något att göra, också kan man göra precis det man känner för, som att åka på en liten utflykt t.ex. någon gång under dagen.
Men det är i en drömvärld det...

Listan jag gjorde igår, är helt klar, kan ni tänka er, att alla punkter är klara...
Men jag har gjort saker på den både igår och idag.

Jag har lagt ut saker på tradera idag, 3 par jeans som jag inte använder. Hoppas jag får bra betalt för dem.

Våra gäster till julafton har fått reda på vad de ska ta med sig också. (det är ett knytkalas)

bajj bajj


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tjabba! Kul väder för julskyltning, bara en massa regn. Har du sålt jeansen? Jag tröttnade på tradera, kul att sälja, men sen ska det skickas iväg.. Ha en bra helg! Kramar

2007-12-01 @ 10:26:57
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0