Springa eller handla

Något av det kommer det bli ikväll, för ikväll är jag ledig! Jag ska inte tillbaks till någon dum data!
Så jag tog upp på förslag att jag ville ut och springa ikväll med Mathias.
Men då kom han på att vi kanske ska handla de sista julklapparna, och då blir det Väla isåfall.
Men då får jag inte sprungit ikväll, och jag känner mig tjock jag vill springa.
Så vi får se, troligen blir det Väla.

Jag fick julgran av pappa idag, den står i uterummet nu, jättefin.
Fast jag ska inte klä den förrän 23 December, som traditionen säger.

Det har varit en tuff helg på jobbet. Jag har huvudansvaret och då ska man ha koll på alla extra så att de sköter sig, och dessutom ska jag göra mina egna uppgifter också, och dit igen på kvällen för att beställa till nästa dag, och det får inte bli för mycket och det får inte bli för lite, för då är det helt åt h-vete får man höra.

Men det är en kul utmaning iallafall.

Man kanske skulle köpa något nytt snyggt i klädväg ikväll hmmm.

Have a nice evening

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0