shopping shopping hela dan

Idag har jag skjutsat en svägerska till sitt jobb, det skulle vara nån fest där.
Sen tänkte jag att jag skulle svänga inom väla på vägen hem, men oj där va den vägen, och oj där kunde jag vänt, och oj nu är jag snart i Ängelholm.
Det var vägar jag inte hade kört på innan, så det är inte säkert att jag hade hittat dit ändå.
Så iallafall körde jag till Brännborns istället.
Men handlade inget.

Ska göra en liten lista nu över vad jag ska göra framöver:

-Imorgon, jobba sista dagen, sen ledig 3 dagar
-Lillejulafton, fira hos mamma och pappa, kommer bli bästa maten där =)
-Julafton, först jobba på förmiddagen, sen fira här hemma
-Juldagen, Pepes bodega
-Mellandagarna (någon gång), filmkväll med 4 kompisar om allt går enligt planerna
-Nyårsafton, bjuden på fest i en bygdegård, vi ska vara utklädda...

Ja det var väl det hela i stora drag.

Ska nog ta lite glögg nu.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Malin

har du hört nåt mer om juldan?

2007-12-21 @ 21:23:23
URL: http://www.minfinasida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0