När mörker och kyla ligger kring vårt hus...

Jag har klätt granen precis, det blev inte enligt traditionerna ändå, det behövde göras nu.
Har handlat lite julgodis idag också, och det sista som behövs till julbordet och så.
Handlade en julklapp idag också, en glasängel till att hänga i fönstret.

Ikväll är det julkonsert i kyrkan, det är väldigt mysigt ska gå på det.

Mamma är med i sin kör och den kören jag var med i innan kommer också uppträda, och en barnkör.

Jag har faktiskt funderat på att gå med igen, men i torsdags kunde jag inte för då jobbade jag kväll.
Där är en som jobbar extra på mitt jobb som tycker att jag ska börja.

Det hade kanske varit bra, jag gillar ju att sjunga!

Vad ska man ha för nyårslöfte i år då?

Jag är ju inte så olydig så jag har inte så mycket som jag behöver bry mig om ... =P

Hihi den var bra...
Men om jag ska plugga nästa år så ska det vara ett nyårslöfte att jag ska skärpa mig, ge allt för att få bra betyg. Jag har ju ingen aning om hur svår den skolan är, men jag vet hur det var på gymnasiet, där var det svårare än vad jag trodde, så jag får nog kämpa.

GoD JuL


Kommentarer
Postat av: Malin

tjabba, nu är det julafton #1, yeay

2007-12-23 @ 07:21:37
URL: http://www.minfinasida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0