Julskyltning idag

Har precis kommit hem från julskyltningen i Båstad.

Det var kul!
Det var jag och Mathias och en kompis till oss som gick tillsammans.

Jag köpte ett par "baggyjeans" på Hippus, de skulle kostat 500kr men så var det 25% rabatt på valfri vara, så då blev det 375kr istället.

Sen blev jag VIP kund också så då fick jag ett häftigt linne gratis. Man fick välja på linne i två olika färger, eller leggings.
Då tog jag linne. Det tyckte jag var en bra affär!

Det var kul uppe på torget också, jag skojjade mycket med en tjej som jobbar på torggrillen, som jag känner.

Vi åt hamburgartallrikar, och satt och tittade på allt folk, och allt fint julpynt där var runtomkring, och blev varnade för deras huskråka som var väldigt närgången... okej, det märkte vi.

Sen tiggde jag till mig 3 st kaffe för 10kr. Julskyltning är en sån dag tycker jag, mycket rabatter och sånt.
Det blev många besök i klädaffärer, vår kompis köpte rättså mycket.

Jag fick lite ångest för jag kan ju knappt ha några jeans alls som säljs ute nu för min ålder.

Stuprörsjeans är bara till att glömma eftersom det blir alldeles för tight om benen.

Hade varit snyggt annars... snyft.

Men jag får ligga i hårdträning nu på gympan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0