Idag, en vanlig dag

Idag är en vanlig dag, jag ska jobba eftermiddagen, precis som vilken dag som helst.
Igår hade vi en liten Buzz afton här hemma, jag gillar verkligen spel, det är min grej (hihi)

Snart ska jag sätta igång spagetti och köttfärssås, som Mathias ska äta på lunchen.

Ska sätta igång vattnet nu... brb.

Så, vattnet är på, och grytan också på till köttfärssåsen.

Synd att jag inte var ledig igår, för isåfall hade jag och en kompis åkt till Väla på mellandagsrea, synd synd.

Arn var bra, och sevärd, den tycker jag att ni ska se.
Det ska komma en fortsättning på den, och den ska jag se, men jag fattade inte om den ska komma ut till nästa jul, eller om den kommer innan.

Men eftersom jag höll på att somna i slutet, då tyckte jag inte att filmen var SÅ bra då?

Jo, klockan var ju trots allt 24.00.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag var Buzz sugen när jag vaknade imorse. Printar foton för fullt med den nya skrivaren, ska sätta in dem i ett album. N frågar ofta efter album med nya bilder när hon kommer på besök. Ska lägga det på bordet framför näsan på henne ikväll ha ha!

2007-12-28 @ 14:05:15
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0