Dagen

Idag är jag hemma, skönt.
Jag funderar lite på om jag ska göra något speciellt idag, det blir ju julbord ikväll, men jag hade bl.a. tänkt köpa frimärken och posta jeansen jag har sålt på tradera, men där är inga pengar insatta än, så då blir det inget skickande idag.
Jag ringde t.o.m. för att få personlig service på banken för att se om där har kommit in pengar, men nu vet jag att det inte har det.

Sen har jag några julklappar att slå in, vi handlade ungefär hälften av alla julklappar igår.
Jag har väldigt lätt för att hitta julklappar, jag ser saker överallt som passar! Och ibland går jag in i en affär och hittar nåt direkt som jag vill köpa till den personen.
Men Mathias är nästan tvärt om, så han tyckte inte att vi skulle köpa det första bästa.

Jag tar inte så hårt på det här med julklappar, jag tycker bara det är kul att handla dem.

Nu när jag tänker efter så hade jag velat ha alla som jag har köpt själv... Hoppas jag får fina tillbaka!

Ja ja, det är väl dagen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0