Bada

Igår var jag på badhuset, det var riktig avkoppling.
Jag solade först, det tog bra, jag blev brun.
Sen simmade jag i 20 minuter, utan pauser.
Sen låg jag i bubbelpoolen, som inte hade några bubblor igår, men vattnet var varmt och gott.
Hade det inte varit för datan idag så hade jag åkt dit idag också... Dumma data!
Jag kände att det blev bra träning för armarna och man var matt i hela kroppen, bra träning för hela kroppen alltså.
Sen tog jag en macka och läste tidningen "I Form"
Mycket passande tyckte jag, min nya stil... (man kan ju försöka iallafall host host harkling)
 
Senare på kvällen var på ett restätningskalas.
Jag gav bort två tidningar som verkade uppskattas, det var en resetidning och en Starlet.
Hon som fick dem verkade vilja dra iväg till alla stränder som fanns med i resetidningen...
Och i Starlet var där också mycket intressant.

Nä nu är det data!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0